Zarządzanie zespołem – bądź liderem dla pracowników
Zarządzanie zespołem- bądź liderem
Pracodawca z chwilą zatrudnienia (choćby jednego) pracownika zarządza zespołem dlatego istotne jest, aby wypracował sobie pozycję lidera.
- panuje nad swoimi emocjami i kontroluje je podczas zarządzaniu zespołem
- jest zdecydowana i podejmuje świadomie
- wyważone decyzje; potrafi dostrzec wady – zarówno swoje, jak i całej organizacji
- łatwo dogaduje się z innymi pracownikami,
- chętnie współpracuje;
- budzi szacunek w zarządzanym zespole
- jest zdyscyplinowany oraz sumienny
- swoją postawą motywuje i zachęca do pracy zarządzany zespół
- potrafi odkryć potencjał drugiego człowieka, a to przynosi korzyści zarówno firmie, jak i samemu pracownikowi, który zaczyna wierzyć w siebie i czuje się spełniony
https://www.high5.pl/