zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem – bądź liderem dla pracowników

Zarządzanie zespołem- bądź liderem

Pracodawca z chwilą zatrudnienia (choćby jednego) pracownika zarządza zespołem dlatego istotne jest, aby wypracował sobie pozycję lidera.

  • panuje nad swoimi emocjami i kontroluje je podczas zarządzaniu zespołem
  • jest zdecydowana i podejmuje świadomie
  • wyważone decyzje; potrafi dostrzec wady – zarówno swoje, jak i całej organizacji
  • łatwo dogaduje się z innymi pracownikami,
  • chętnie współpracuje;
  • budzi szacunek w zarządzanym zespole
  • jest zdyscyplinowany oraz sumienny
  • swoją postawą motywuje i zachęca do pracy zarządzany zespół
  • potrafi odkryć potencjał drugiego człowieka, a to przynosi korzyści zarówno firmie, jak i samemu pracownikowi, który zaczyna wierzyć w siebie i czuje się spełniony

https://www.high5.pl/